Продавець Трейд Лідер розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2744 відгуків
+380 (93) 000-47-77
+380 (99) 000-47-77
Кошик
AGRO EXPERT UA

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця Умови повернення для товарів належної якості Повернення товару Законодавством України встановлені дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін товару: - якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (якісний товар, стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). В даному випадку повернення здійснюється протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки. Покупець оплачує вартість первинної та зворотньої доставки. Продавець повертає кошти за товар (сума, зазначена в накладній). - якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника (неякісний товар, стаття 8 Закону України «Про захист прав споживача»). У даному випадку покупець має повне право вимагати заміну товару або повернення своїх грошей. Продавець відплачує вартість первинної та зворотньої доставки, а також повертає повну вартість за товар. Повернення проводиться, тільки якщо: - товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався; - повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи бирки); - товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів); - є в наявності розрахункові документи (накладна або ТТН) на товар, видані покупцю разом з товаром. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою. У разі пошкоджень, отриманих при перевезенні, необхідно пред'явити претензію компанії-перевізнику. Обміну та поверненню не підлягають уцінені товари (зі знижкою по дефектам), про які завчасно було повідомлено покупцеві. Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нами через електронну пошту leha_malysh@icloud.com АБО ЗА ТЕЛ. +38(093)4744777 Дякуємо за покупки в нашому інтернет-магазині. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner